超有感嘅私密處美白分享(18禁)

< 返回

女人愛美白,塊面要白,身體要白,我貪心啲,想連私密處都白白淨,嫩滑啲。呢個念頭已經存在咗好耐,市面上都有啲幸福椅、收陰機等療程。但好似效果同美白無咩關係,直至我遇上ultra 360 femme。

講起做呢個療程都有啲怕醜哈哈~但我相信私密處嘅色素沉澱一定係唔少sis心底裡嘅煩惱,而我做咗又真係有效先鼓起勇氣分享。不過可以放心唔會有前後相嚇親你哋~

我今次係去NuMe度做嘅,因為有女醫生,我咨詢起上嚟都放心好多。佢地都同我講解得好清楚關於個療程同事後保養嘅要點。(當然我本身已經查清楚先會上去,關乎我下半身喎!)

Ultra 360 Femme 喺英國機,有三種唔同大細嘅一次性圓形探頭,夠哂安全衛生。而且有FDA 同CE cert,唔係啲來歷不明嘅儀器。360度釋放熱能令妹妹嘅膠原蛋白增生,然後做到內陰收緊同我最關心嘅:外陰緊緻,美白嫩化!

唔好見佢係熱能就擔心會好熱好痛,其實過程只係暖暖地,亦唔係入侵式造成不適甚至創傷。首先治療師按我嘅情況決定用邊一種探頭,然後用探頭係妹妹度推拉滑動。好簡單亦都唔會痛。開頭我唔多唔少都好尷尬好緊張,但好快就適應咗,而且8分鐘就搞掂,成件事好簡單。

事後更加唔需要復原時間,第一次做完照鏡睇返真係有分別,好似做完facial咁飽滿紅潤,亦逐漸見到美白效果。不過始終佢唔係漂白水,我嘅情況total要做4-5次,每1-2星期一次先會完成。而家做到第三次,我都好滿意個效果,推介!

資料來源:素人分享