Shadow感言 – Vanquish ME™ 隔空消脂 躺著享瘦

< 返回

話說我經過一個新年的暴飲暴食之後, 蘿蔔糕和年糕等都乖乖地吸收進了體內, 加埋冬天不能缺少的羊腩煲和打邊邊, 體重暴升了兩至三公斤!

 

 

重了自然肥了吧?原來並不!
還記得我在NuMe名人美學概念急救肥腩嗎?

 

 

這個急救的過程是每星期只需一次,每次45分鐘,做了一個月即是4次,就可以有這種牛津都解釋不到的違反自然和扭轉常理的效果!重了足足差不多3公斤,但我條腰瘦左成吋幾,無論上腹,中腹和下腹都瘦到起碼一吋!上腹更接近兩吋!!

 

 

究竟邊部機效果咁勁?咪就係人稱神級減肥機的Vanquish ME™ 隔空消脂儀囉!
重溫一下神級減肥儀器先!
Vanquish ME™ 隔空消脂儀由英國頂尖醫學美容儀器權威BTL Aesthetics研發,並通過人體安全醫學測試,證實不會對健康造成不良影響,是全球第一及唯一榮獲美國FDA 及歐盟CE 雙重安全認證!FDA 證明真正有效令脂肪永久淍謝,證明神級減肥儀器認真有效!

 

Vanquish ME™ 隔空溶脂榮獲歐洲美容權威媒體The Aesthetic Guide頒發「2016最佳纖體塑形儀器」大獎

 

 

全球第一及唯一榮獲美國FDA及歐盟CE雙重安全認證隔空溶脂儀器

 

前瞻性「脂肪追踪」科技、標靶式「隔空溶脂」技術殲滅頑固脂肪細胞,不易反彈

 

 

270度孤形大探頭,可同時瓦解大範圍頑固脂肪,30分鐘極速完成;相比其他溶脂只能逐小部位分開治療,大大節省時間

 

 

100%用家感覺療程舒適

 

 

Vanquish ME™ 好在呢就係嗰個範圍可以去到兩隻手臂咁樣咁濶 !

然之後可以成個大肚腩吸曬,一次過做曬成個肚腩,咁你又唔使驚佢唔balance ,做完左邊右邊唔balance ,然之後你又可以一次過將胃腩同肚腩,都可以一次過瘦曬~~

 

 

話明隔空消脂儀,即係無須接觸皮膚 , 第一你會覺得好衛生啦, 唔會個個都掂個玩過部嘢, 然後就碌落嚟個身度 ~
隔空咁圍住你條腰慨啫, 中間係有虛位慨,完全唔使掂到你啲皮膚慨,然之後個能量就可以釋放喺你慨脂肪層啦, 然之後就可以有效幫到你啲脂肪代謝囉喎!幾咁好呢!

 

 

全程有專人監察住溫度和進度,確保能量能準確輸送到脂肪層~ 然後過程是只會感覺到暖笠笠咁樣,你就會發覺當中無任何痛楚,甚至乎你係唔需要忍受任何酷刑,痛..熱..凍..等等, 呢啲咁辛苦慨嘢,然之後你就可以得到一個好理想慨效果 !

 

 

做完個位會有小小紅,不過好快會退,是能量成功傳送的證明~

 

 

呢部機Vanquish ME™我鍾意渠咩呢?就係持久性 !

因為佢唔單只能夠即時做到,個能量做到去脂肪層, 因為渠FDA 證明真正有效令脂肪永久淍謝!所以渠可以做到,令到你不復胖慨效果!

 

 

第一次

 

即係渠除咗即時減到吋之外,我即時係做完之後,即刻度返真係瘦咗半吋之外呢,之後因為個脂肪凋謝咗啦,咁你新陳代謝代謝走咗慨時候呢,咁你會發覺一個月後,兩個月後,條腰繫會繼續繼續瘦~呢樣嘢真係勁呀嘛!

 

 

第二次

 

所以我新年嗰陣時候呢, 食嗰啲團年飯啦… 打邊爐啦 …同埋食嗰個羊腩煲嗰啲.. 我係重咗差唔多成八磅 ! ! !即係我由第一次做 ,做到第三次, 咁呢我個治療師都見到我 一路一路重落去㗎喇 ^^

 

 

第三次

 

咁因為呢我喺NuMe度做Vanquish ME™ 做咗四次,做完四次之後呢,我發覺我條腰在最後一次度,發覺無論上、中或下腹at least 每一達地方系瘦咗1吋以上!有啲接近係兩吋添 , 係咪好離奇呀?! amazing!即係當你可以整體重8磅, 但係你條腰依然可以瘦到 ,證明呢一部機真係work!即係如果你話你成個人輕咗 ,然後你條腰瘦咗, reasonable!好合理!係咪!

 

 

第四次

 

但係而家你成個人重咗 , 重咗2 -3 kg ,然之後淨係你條腰 ,因為你條腰做咗Vanquish ME™,瘦咗吋幾?! 好勁 !amazing!所以大家聽到啦, 點解我會覺得有效, 系真係有效慨!

 

 

最近兩日度

 

我先總結一下我條腰的吋數上的變化:

上腰圍:38.8>36.8>36.5

中腰圍:39.5>38.3>37.5

下腰圍:40.2>39.8>38.8

 

呢個咁神奇的下降得咁快的數字只發生在短短個多月內,而這段期間我是無戒口重左成2-3kg,零運動同好明顯零節食下只靠Vanquish ME™得來的超級效果!完全給力!

 

成條本來脹卜卜的腰,本來系拋出來的脂肪,經過4次的Vanquish ME™後,條腰真係好明顯直番好多!
最近又再度下條腰, 發現條腰又幼左啲, 整個減腩過程歷時才個多月, 但係我條腰慨變化已經好明顯,任何人都可以睇得出嚟!無論是數字上抑或外觀上的轉變之大, 大家都有目共睹的!最正是那強勁的後燃能力, 令到我減吋去脂的潛能是無可估計的!