【還幼時光機 by NuMe】- Gary Chung 送給媽媽最好的母親節禮物,年輕20歲!

< 返回


今年母親節,我送媽咪一部時光機!
我記得我細個嗰時媽咪好靚㗎!見佢近年開始對自己冇乜自信,所以我帶佢去我最like嘅NuMe名人美學概念做*還幼*療程。Nume幫媽咪吸走大眼袋,重塑雙眼皮,埋線提鼻,用皮秒打走黑斑,再加埋專業嘅黃金比例瘦面同膠原自生療程,媽咪宜家真係 young到好似我家姐咁呀!

以為好大工程要花幾個月嗎?其實NuMe 只花了一天就幫媽媽完成了這個還幼時光機療程!媽媽說:之後過關,關員差點認不出她。 媽媽更親口說很開心很喜歡,而且兒子有這份孝心為她設想,這獨一無二的心思都令她非常感動。現在覺得人生是充滿陽光,亦意識到應該更愛惜自己,好好保養!其實改變與否都是一念之間,踏出這一步,每一天都是自己的最好時光!


Before
眼皮下垂、眼袋及淚溝明顯

After
-眼部提升
-眼神放大50% *
-淚溝消除85% *
-眼袋撫平99% *

 


Before
鼻樑低、鼻頭大

After
-鼻樑提升33% *.鼻翼收窄33% *

 

臉頰
Before
蘋果肌下垂、深木偶紋

After
-蘋果肌提升66% *
-木偶紋消除66% *

 


下顎
Before
側臉輪廓不明顯、雙下巴鬆弛、頸紋深

After
-雙下巴消失80% *
-頸紋減淡80% *

 

額頭
Before
額頭紋路深、太陽穴凹陷

After
-額頭紋減淡66% *
-太陽⽳豐滿70% *

 

 

膚質
Before
皮膚暗黃無光澤、色斑、毛孔粗大

After
-膚質透亮80% *
-美⽩度提升70% *
-⾊斑減淡80% *
-⽑孔縮⼩60% *

*‧圖片只供參考,療程效果因人而異。‧ NuMe名人美學概念保留隨時更改或終止條款及細則的權利,而無須另行通知。‧如有任何爭議, NuMe名人美學概念保留最終決定權。