#你讲我post 瘦小腿客人真实分享

< 返回

一直以嚟都系讲疗程慨特点,可能都会好奇成个过程会点或者有咩准备,有咩原因会去做。所以NuMe决定开个新单元 – #你讲我post ,邀请客人分享自己慨体验,欢迎随时Facebook inbox我们投稿!

Ep.1 肉毒杆菌素瘦小腿分享

??:「可能大家都好好奇,睇落都唔系好大只点解会想做瘦小腿? 系因为自细好勤力练芭蕾舞,大腿够瘦但小腿系比例睇落就唔靓。你话我吹毛求疵都好啦,但系我唔太钟意着高踭鞋时有一旧肌肉系到,成件事好唔靓,希望连呢嚿嘢都无埋,所以我就嚟瘦小腿喇!

肉毒杆菌素瘦小腿,呢种方法好啱我呢种肌肉脚,可以放松肌肉从而缩细。左边打160u ,右边打140u。医生都细心解释返因为我左右肌肉有啲唔对称,所以两边慨剂量有出入。当然唔会即打即见效,但过咗一个月左右就可以见到明显对比,真系无再一嚿嚿,无论正面后面睇都系线条靓咗,我好满意! 」

如果你都烦紧小腿粗,可以试吓美国Botox 或德国 Xeomin 肉毒杆菌素瘦小腿,限时优惠 $3,880/100 units!

?欢迎立即Whatsapp查询/预约:https://goo.gl/mdMZTw