Xeomin® 纯净肉毒杆菌素瘦面客人真实分享

< 返回

 

#你讲我post ep.4 有德国Xeomin® 纯净肉毒杆菌素瘦面慨分享~ 快啲下渠点讲!亦都欢迎随时inbox我们投稿,分享你慨经历!

?:「面大其实真系令我觉得好困扰⋯⋯影相永远都要就角度。试过买啲瘦面霜都冇咩用,就想彻底地拣个有效慨方法。

肉毒瘦面就系我研究完比较想试慨方法,因为效果明显啦,而且打一次就搞掂,唔洗做咩疗程搞一轮咁用好多时间。研究完我决定试德国慨Xeomin®,因为见渠系唯一一种唔会令身体产生抗体慨方法,万一我试完真系钟意, 都可以keep住隔一排打一次,唔惊愈打愈无效,搞到要剂量不断加甚至去到打完都无分别。

NuMe比我感觉唔似黑店,而且都明码实价,查询过程唔hard sell。好彩结果都无令我失望!上到去地方唔系话好大,但非常整洁。我个时系先做cousultation然后先book期去打。打个时个step系 消毒>画位> 冰袋麻痹 > 打针。医生帮我打咗50u。我觉得唔系好痛,系接受到慨,未痛到会嗌,医生手势好好,手起刀落,好快就打咗几针。成个过程廿令分钟啦,好快就搞掂。之后护理就系唔好剧烈运动,唔好?嘢咁。过咗3日到效果开始明显好多,so far 过咗4个月,效果都仲keep到。唔系话完全由U面变V 面,因为打慨剂量唔系好多,叫做试咗先,下次应该会同医生沟通加多少少剂量,令V慨效果更好~ 今次我好满意,而且唔系好贵,都会买疗程keep住做因为我本身会瞓觉磨牙,渠地讲过keep住4-6个月打一次效果会好过一年先翻打,打多几次会last得愈耐even做到半永久慨效果,唔会变返咁大嚿咀嚼肌,跟住医生set 慨schedule打就得~」

而家有$1288/50unit 慨Botox/ Xeomin®优惠,如果靓靓们都想试吓就快啲Whatsapp我哋查询啦: https://goo.gl/mdMZTw