化妝師Zuey 初嘗肩腿同步瘦,一次見效!

< Back

之前都有係story提過我去左打瘦肩同瘦小腿 大家都好有興趣想知效果如何!

事隔一個月效果已經好明顯出曬黎啦😍我打呢個係德國Xeomin 純淨肉毒桿菌素主要係有放鬆肌肉既功效😯我由細細個開始做運動 大個左之後小腿d肌肉實到爆😭想減都減唔到wuwu再加上本身自己站姿又唔好 個膊頭成日都好攰縮埋左!

 

其實我呢幾年一直都好想打左隻腳佢 但真係唔知邊度打得好始終係自己身體都唔想求其搵間黎博,好在終於都比我搵到呢間有#香港針神之稱既@NuMe名人美學概念 黎實現我呢個決定✨一上到去就覺得環境真係好好,店鋪設計瑰麗堂皇,原來是由台灣著名設計團隊設計的!係VVIP房等待做療程期間可以180° 維港海景,而且私隱度甚高。

 

開始療程之前姑娘就幫我敷麻膏,接著醫美團隊幫我在小腿、膊頭的肌肉位置畫好線 , 打緊個陣其實都無咩感覺同埋非常之快😍,最犀利就係打完個下即時可以見到小腿肌肉縮細左 zu仔個下開心到想喊😂 正所謂 “台上一分鐘,台下十年功”, 相信一定要豐富醫美經驗同精湛技術先會做咁樣既即時效果😍

 

完成後個日隻腳同膊頭除左有少少酸 過後好似都無咩特別唔舒服或者係影響😆終於一個月後藥效完全發揮,我條腿著鞋終於都可以好睇好多, 終於唔洗再超勁肌肉腿了😭兩邊膊頭放鬆返,拉長返頸部、鎖骨都明顯返好多!呢次係NuMe 做既肩腿同步瘦療程真係大大增加了我對醫美針劑療程既信心,真係大推薦啊!

而家可以登記免費諮詢:http://bit.ly/2PDCsAQ

 

 

‧圖片只供參考,療程效果因人而異。‧ NuMe名人美學概念保留隨時更改或終止條款及細則的權利,而無須另行通知。‧如有任何爭議,NuMe名人美學概念保留最終決定權。