【🌞今期至Sharp「棉花棒法去眼袋」】

< 返回


 

🍦最輕柔去眼袋法.眼袋脂肪無所遁形
🏆全港去眼袋經驗最多最豐富 🏆全港去眼袋口碑No.1
🏆技術更精進.服務更到位

⛵維港岸上,今期至Sharp就係我哋嘅「棉花棒法去眼袋」,離遠都見到💛鮮黃色嘅大型宣傳版呀!

插畫師Coco同潮流達人Daniel,做完香港眼神NuMe嘅「棉花棒法去眼袋」療程後,眼神幾sharp醒👀!

🔊效果絕無造假,今次連 #眼袋脂肪 都show埋出嚟畀您睇👌🏻
🍦用最輕柔嘅「棉花棒法」,就可以徹底去除眼袋脂肪,取出嘅大量脂肪,遠遠多於坊間份量🤹!

??點擊看「NuMe棉花棒法去眼袋」#全過程

 

🏆NuMe – 香港眼神:
✅全港去眼袋經驗最多最豐富
✅全港去眼袋口碑No.1
✅去眼袋技術精湛,「棉花棒法」去除眼袋脂肪更是無出其右
✅#全港首間 引進 #韓式釘書機式雙眼皮 的醫美中心
✅#黑眼圈、#淚溝 專家
✅度身訂造療程,釋放專屬您的 #眼神魅力

🏆技術更精進.服務更到位
🔹能夠獲得「香港眼神」的美譽,除了因技術超越同業外,我們的服務也超出一般客人想像:👁️專業眼形分析、📐按眼形和面形五官量身設計等,是同行難以企及的。
🔹即便如此,我們仍不斷提升自己,做到「技術更精進,服務更到位」,在醫美界獲得多個 #冠軍獎項殊榮。

🍦最輕柔去眼袋法.眼袋脂肪無所遁形:
NuMe「棉花棒法去眼袋」療程
📲立即Whatsapp查詢/預約:http://bit.ly/3bBAxsY
📲Signal查詢/預約:9707 0880

📍此貼文/ 廣告是由本公司NuMe名人美學概念投放,並非為本公司之醫生團隊宣傳

 

 

 

 

 

 

 

 

 

‧圖片只供參考,療程效果因人而異。‧ NuMe名人美學概念保留隨時更改或終止條款及細則的權利,而無須另行通知。‧如有任何爭議,NuMe名人美學概念保留最終決定權。