吸吸真正瘦

< 返回

價錢:

$25,000 / 首part

聯絡方法:
按此立即WhatsApp我們:http://bit.ly/3bBAxsY
查詢/預約/Signal:9707 0880

店舖地址:
銅鑼灣告士打道255-257號信和廣場2505室
尖沙咀彌敦道132號美麗華廣場一期A座 頂層級26樓2601室

唔少港人(特別係女),由10幾歲嗌減肥,嗌到40幾歲,都仲未成功。其實 #吸脂 係一種非常有效嘅塑身方法,喺台灣同韓國都非常流行。點解香港人唔選擇呢種咁有效嘅方法去減肥呢?一句 #文化差異 當然hea唔到大家,今次就同大家破解港人對「吸脂」嘅迷思!

「唔知咩係吸脂」

喺香港,關於「吸脂」嘅資訊係少咗啲。就算有,都可能充滿廣告成份,令大部份香港人難以了解吸脂的醫學根據、安全性等。「恐懼源於不了解」,所以,香港比較少人會主動去尋找「吸脂」療程。

「香港冇吸脂做」

的確,香港係冇乜關於「吸脂」嘅資訊。但香港係 #絕對有 合資格操作「吸脂」療程嘅專業人士。當然,市場需求決定供應量,合資格操作「吸脂」療程嘅專業人士唔多,做得好嘅,更少。不過,NuMe就有富經驗同技術嘅專業人士,可以為你進行有效且安全嘅「吸脂」療程。

「吸脂冇效果」

好多香港嘅吸脂療程都標榜:療程後,全身都會瘦,所以基本上會「全身吸」。但好多時,每部位只係吸到少少脂肪,成效其實唔大。NuMe做嘅就唔同,唔單止係「吸脂」,正確嚟講係 #體雕,將你身體視為一件有如大師級雕塑嘅藝術品,全方位審視點樣幫你達致最佳嘅美感。因為注重每一個細節,所以每次只會專注吸一個部位,重點將嗰個部位嘅脂肪盡量吸走。按整體身形比例,與身體不同部位配合,每次細心雕塑一個部位,先至會做到最靚嘅效果。360° 環迴方法吸脂,可將脂肪盡量吸走,不會好似其他坊間療程咁只能吸走少量脂肪。

「唔知吸脂安唔安全」

由於市民未有掌握有關「吸脂」的完整資訊,所以會有咁樣嘅誤解。其實吸脂本身是一個非常安全嘅療程,大眾應該要考慮嘅係,你所選擇嘅吸脂療程有冇包括以下嘅項目:

–療程前嘅評估

–專業嘅麻醉醫生提供麻醉

–全程心肺功能監察

「NuMe吸脂中心」內不但有富經驗同技術、合資格操作「吸脂」療程嘅專業人士,設備完善,使用高端專業儀器Ultra-Z為客人進行吸脂。全場醫療級淨化消毒系統,合乎零菌衛生規格。

除咗吸脂技術同世界接軌外,NuMe吸脂療程為你提供嘅安全保障甚更勝台灣同韓國。喺台灣、韓國嘅醫美中心,好多時為咗令遊客可以「當日嚟、當日做」,完全冇提供療程前詳細嘅體檢同抽血檢查,好多甚至冇專業嘅麻醉醫生幫客人檢查。喺NuMe,唔單止會提供詳細全面嘅療程前檢查;療程進行期間,亦會有專業嘅麻醉醫生配合,全程檢測。

NuMe仲係全港首間醫美中心引入「Ultra-Z環迴超聲波吸脂療程」,係超聲波吸脂專家,絕非坊間嘅療程能相比。

 

名人真實見證

‧亞洲小姐顏子菲親身見證吸脂升胸療程,成功令顏子菲大腿瘦3吋,踢走脂肪!
‧名人Blogger Patricia手臂成功瘦了10cm!塑造完美曲線身段!
‧名人Blogger Shadow:「原本脹爆撐爆褲那些肥膏已經唔存在喇!原本好似一個吹脹咗氣球般的大腿,個氣球已經由圓形氣球變成橢圓形氣球,而且仲好似漏左氣咁縮曬水!我覺得仲要係漏咗好多氣嗰隻」
‧名人Blogger Kanix Lee:「療程後個半月時間,水腫消退,KL 整個腰腹瘦小了,肚腩平坦了很多。/ 雕塑線條效果真的有目共睹,沒有了肚腩,穿衣好看之餘人亦輕鬆了不少!/ 療程前 36 寸腰,現在是 27 寸,足足瘦 9 寸有多!回復做女時的寸數,褲頭非常鬆動,呵呵!」

媒體爭相報導陳嘉桓肥腫大媽變女神溶脂瘦身過程:

【熟女強人】宅男女神陳嘉桓曾身形暴脹變崩壞「肥桓」 公開減肥全過程回復魔鬼身材
https://bit.ly/37vtHn7
《熟女強人》陳嘉桓肥腫大媽現形 瘦身前重災區任睇
https://bit.ly/35pASKS
《熟女強人》陳嘉桓肥腫大媽現形 瘦身前重災區任睇
https://bit.ly/35pA7Bw
【EMTONE大使陳嘉桓親證 一次有效踢走副乳、Bye Bye肉
https://bit.ly/3knPgcP
🇭🇰在香港「NuMe吸脂中心」進行療程的好處

語言相通,溝通便利
明白你可能對首次進行「吸脂」療程感到緊張,留在一個語言相通的地方,可避免溝通上的誤解,保障安全。

不用特意計劃行程飛到海外,免卻麻煩
雖然現在的機票很便宜,但舟車勞頓後還要進行療程,只會徒添自己的緊張與不安。療程後亦需帶著疼痛上機,還可能阻礙傷口癒合,何不留在香港,輕鬆劃出一天進行療程?

完善療程前後護理
由於療程在香港進行,你可輕鬆在NuMe安排療程前的咨詢評估。而吸脂療程其實極需要妥善的 #療程後護理,如果在海外進行,根本難以有妥善的療程後護理。在香港「NuMe吸脂中心」,我們會為你妥善跟進,令你安全又安心。

 

適合有以下肥胖問題的人士:

.蝴蝶袖
.大肚腩
.腰間贅肉(Call機肉)
.粗肥大腿
.肥大臀部
.肥厚背部

NuMe吸脂中心

「Ultra-Z環迴超聲波吸脂療程」

Whatsapp查詢/預約:https://goo.gl/mdMZTw

 

NuMe 獨設「十不」及「十大」醫美保障,消除您對Ultra-Z環迴超聲波吸脂療程的不安。

十「不」
1.不會表皮凹凸不平、腫脹及血腫
2.不會左右邊大小不平均,厚薄不一
3.不會傷及重要神經及血管
4.不會受限於脂肪的大小範圍
5.不會容易反彈
6.不會採用未經原廠培訓,非專業人員主理
7.不會硬銷,不會胡亂收價
8.不會每次均由不同顧問跟進,貼心服務從一而終
9.不會隨時倒閉,使客人損失療程
10.不會偽造評價,使用有公信力的星級代言人

十大保障:
1.極緻美感,最多成功案例
2.效果自然永久,保證盡善盡美
3.高科技療程,安全有效
4.舒適為首,所有療程採用低腫痛技術
5.復原時間短
6.星級名人實證,由名人顏子菲、Shadow、Kanix Lee親身體驗NuMe設計的Ultra Z體雕療程令曲線更漂亮,持久不反彈。
7.全場醫療級淨化消毒系統,合乎零菌衛生規格
8.永久保存醫療記錄,終身跟進
9.價格合理,絕無額外附加費
10.備有先進儀器檢測皮膚及輪廊,以科學量身訂造取代硬性推銷

 

 

‧圖片只供參考,療程效果因人而異。‧ NuMe名人美學概念保留隨時更改或終止條款及細則的權利,而無須另行通知。‧如有任何爭議,NuMe名人美學概念保留最終決定權。