💃🏻亞洲小姐2015年親證「小一號」吸吸真正瘦 – 吸脂3️⃣步曲

< 返回

體脂從33%降到19% 📉大腿瘦3吋、胸部30A變33C📈
🏆技術更精進.服務更到位🏆
✨瘦很多.瘦很快.瘦永久
💰醫學總監價:$19,800/首part

NuMe🇭🇰 #香港吸脂中心 被譽為全港首間醫美中心引入風靡日🇯🇵、韓、台🇹🇼的「#三效雞尾酒吸脂療程」有效處理遺傳性肥胖、 產後修腹、頑固脂肪、肚皮下垂、手臂拜拜肉、粗肥大腿、肥大臀部等等…,絕非坊間其他療程能相比。

NuMe「#吸吸真正瘦」 – #吸脂 3️⃣步曲
結合3️⃣種淺層及深層環抽高端技術,🛡️安全、舒適、效果卓越

1️⃣Ultra-Z環迴超聲波
.360° 環迴溶脂,將肥大脂肪細胞乳化成液體,高速超聲波可收緊皮膚。

2️⃣ MicroAire動力吸脂 (PAL)
.每分鐘4000次,取代人手,快速分離脂肪團,避免瘀青創傷,適合纖維組織密的腹部大腿
.高速往復式振動,震碎脂肪
.特製抽脂管:保護周遭組織,避免內部疤痕增生,更可深度修飾脂肪,令效果平整自然

3️⃣ SUN-ZT聚能振波
.氣動力均勻快速,吸脂部位平整,不傷神經
.比普通負壓抽脂吸出多1/3脂肪,純度高1/3
.吸出脂肪存活率高,適合用作自體注脂
.專利MDMP防腫脹技術
NuMe #脂雕及注脂豐胸專家 可準確幫您想改善嘅部位進行 #脂雕,就連鬼祟部位都可以減到,唔只達到 #真正瘦,仲令您擁有 #真正好身材!

🙍🏻適合有以下肥胖問題的人士🙍🏻
.蝴蝶袖(拜拜肉)
.大肚腩
.腰間贅肉(Call機肉)
.副乳
.粗肥大腿
.大腿內外側「鬼祟肉」
.肥大臀部
.肥厚背部

❓全面破解港人對「吸脂」嘅迷思❓
🤔 「唔知咩係吸脂」
喺香港,關於「吸脂」嘅資訊係比較少。就算有,都可能充滿廣告成份,令大部份香港人難以了解吸脂的醫學根據、安全性等。「恐懼源於不了解」,所以,香港比較少人會主動去尋找「吸脂」療程。

🇭🇰 「香港無吸脂做」
的確,香港係比較少有關於「吸脂」嘅資訊。但香港係 #絕對有 合資格操作「吸脂」療程嘅醫療中心。當然,市場需求決定供應量,合資格操作「吸脂」療程嘅專業人士唔多,做得好嘅,更少。不過,NuMe就有富經驗同技術嘅專業人士,可以為你進行有效且安全嘅「吸脂」療程。

🧐「吸脂無效果」
好多香港嘅吸脂療程都標榜:療程後,全身都會瘦,所以基本上會「全身吸」。但好多時,每部位只係吸到少少脂肪,成效其實唔大。NuMe做嘅就唔同,唔單止係「吸脂」,正確嚟講係 #體雕,將你身體視為一件有如大師級雕塑嘅藝術品,全方位審視點樣幫你達致最佳嘅美感。因為注重每一個細節,所以每次只會專注吸一個部位,重點將嗰個部位嘅脂肪盡量吸走。按整體身形比例,與身體不同部位配合,每次細心雕塑一個部位,先至會做到最靚嘅效果。360° 環迴吸脂,可將脂肪盡量吸走,不會好似其他坊間療程咁只能吸走少量脂肪。

🛡️「唔知吸脂安唔安全」
由於未有掌握有關「吸脂」的完整資訊,所以大家會有誤解。其實吸脂本身是一個非常安全嘅療程,大眾應該要考慮嘅係,你所選擇嘅吸脂療程有無包括以下嘅項目:

✅詳細全面療程前身體安全檢查
✅專業麻醉,全程監測
✅全場醫療級淨化消毒系統,合乎零菌衛生規格
✅明星名人✨好評實證✨

⭐亞洲小姐親證,體脂從33%降到19%、大腿瘦3吋、胸部30A變33C
⭐著名KOL Patricia手臂瘦10cm、大腿瘦5cm
⭐著名KOL Shadow:「抽走了雙下巴後,朋友以為我減肥成功」;「原本好似一個吹脹咗氣球般的大腿… 好似漏左氣咁縮曬水!」
⭐著名KOL Kanix Lee:腰瘦9寸有多
⭐女星 陳嘉桓親證「香港吸脂中心」療程有效,成功瘦身,多間媒體爭相報導:

🎙️東方新地:
https://bit.ly/3t5Acom
新假期:
https://bit.ly/37CX5rt
🎙️港生活:
https://bit.ly/2Tgc02s
💃陳嘉桓EMTONE溶脂影像全紀錄:
https://youtu.be/65KdybKoP5I

NuMe【吸吸真正瘦 – 吸脂3步曲】
💰醫學總監價:$19,800/首part
📲WhatsApp查詢/預約:http://bit.ly/3bBAxsY
📲Signal查詢/預約:9707 0880

💡NuMe 獨設「十不」及「十大」醫美保障,消除您對【吸吸真正瘦–吸脂3步曲】療程的不安。

🚫十「不」:
1. 不會表皮凹凸不平、腫脹及血腫
2. 不會左右邊大小不平均,厚薄不一
3. 不會傷及重要神經及血管
4. 不會受限於脂肪的大小範圍
5. 不會容易反彈
6. 不會採用未經原廠培訓,非專業人員主理
7. 不會硬銷,不會胡亂收價
8. 不會每次均由不同醫護團隊跟進,貼心服務從一而終
9. 不會在非日間醫療中心進行吸脂療程
10. 不會偽造評價,使用有公信力的星級代言人

✅十大保障:
1. 極緻美感,最多成功案例
2. 效果自然永久,保證盡善盡美
3. 高科技療程,安全有效
4. 舒適為首,所有療程採用低腫痛科技
5. 少瘀青, 復原時間短
6. 星級名人實證,由新世代NuMe Girl陳嘉桓、Shadow、Kanix Lee親身體驗NuMe設計瘦身療程,令曲線更漂亮,持久不反彈。
7. 全場醫療級淨化消毒系統,合乎零菌衛生規格
8. 永久保存醫療記錄,終身跟進
9. 價格合理,絕無額外附加費
10. 備有先進大型醫院專用儀器進行體脂檢測,確保安全,以科學量身訂造取代硬性推銷

 

📍此貼文/ 廣告是由本公司NuMe名人美學概念投放,並非為本公司之醫生團隊宣傳

 

 




 

 

 

 

‧圖片只供參考,療程效果因人而異。‧ NuMe名人美學概念保留隨時更改或終止條款及細則的權利,而無須另行通知。‧如有任何爭議,NuMe名人美學概念保留最終決定權。