【媽媽唔易造 主持人Bonnie玻璃朱初嚐私密護理】女人不能鬆🍑男人要企硬🍆

< 返回

 

Bonnie:「 第一次試咗「幸福椅」,過程太舒服,褲都唔使除,感覺實在太正!哩部機男女都啱用!👍🏻
多謝「NuMe」一直幫我keep到內外一樣young! 😍😍 8成女士產後都有尿滲問題,新時代女性應大膽面對及正視!其實任何人上了年紀都會面對失禁問題,除了自身的生活質素會下降外,還要購買成人尿片,甚者要吃藥做手術,老來辛苦的更是伴侶與子女… NuMe 全亞洲獨家-「BTL Emsella(愛犀利)幸福椅」帶給您前所未有的醫學新體驗!」

幸福椅好適合同Bonnie一樣嘅產後媽媽。因為產後私密處鬆弛、尿頻等問題都需要訓練盆底肌肉去改善,Emsella幸福椅就係媽媽們最有效率的改善方案。一次30分鐘療程,等於「過萬次」嘅盆底肌肉訓練運動!收緊盆底肌肉,有助膀胱、直腸同私密處肌肉回復緊緻及提升彈性。 安全同效用都受到美國FDA 認證。NuMe 更係全港幸福椅始祖,操作經驗No.1 ,能量調較最精準,絕對係不二之選!