Shadow感言 – Vanquish ME™ 隔空消脂 躺着享瘦

< 返回

话说我经过一个新年的暴饮暴食之後, 萝卜糕和年糕等都乖乖地吸收进了体内, 加埋冬天不能缺少的羊腩煲和打边边, 体重暴升了两至三公斤!

 

 

重了自然肥了吧?原来并不!
还记得我在NuMe名人医美外科中心急救肥腩吗?

 

 

这个急救的过程是每星期只需一次,每次45分钟,做了一个月即是4次,就可以有这种牛津都解释不到的违反自然和扭转常理的效果!重了足足差不多3公斤,但我条腰瘦左成吋几,无论上腹,中腹和下腹都瘦到起码一吋!上腹更接近两吋!!

 

 

究竟边部机效果咁劲?咪就系人称神级减肥机的Vanquish ME™ 隔空消脂仪罗!
重温一下神级减肥仪器先!
Vanquish ME™ 隔空消脂仪由英国顶尖医学美容仪器权威BTL Aesthetics研发,并通过人体安全医学测试,证实不会对健康造成不良影响,是全球第一及唯一荣获美国FDA 及欧盟CE 双重安全认证!FDA 证明真正有效令脂肪永久淍谢,证明神级减肥仪器认真有效!

 

Vanquish ME™ 隔空溶脂荣获欧洲美容权威媒体The Aesthetic Guide颁发「2016最佳纤体塑形仪器」大奖

 

 

全球第一及唯一荣获美国FDA及欧盟CE双重安全认证隔空溶脂仪器

 

前瞻性「脂肪追踪」科技丶标靶式「隔空溶脂」技术歼灭顽固脂肪细胞,不易反弹

 

 

270度孤形大探头,可同时瓦解大范围顽固脂肪,30分钟极速完成;相比其他溶脂只能逐小部位分开治疗,大大节省时间

 

 

100%用家感觉疗程舒适

 

 

Vanquish ME™ 好在呢就系嗰个范围可以去到两只手臂咁样咁濶 !

然之後可以成个大肚腩吸晒,一次过做晒成个肚腩,咁你又唔使惊佢唔balance ,做完左边右边唔balance ,然之後你又可以一次过将胃腩同肚腩,都可以一次过瘦晒~~

 

 

话明隔空消脂仪,即系无须接触皮肤 , 第一你会觉得好卫生啦, 唔会个个都掂个玩过部嘢, 然後就碌落嚟个身度 ~
隔空咁围住你条腰慨啫, 中间系有虚位慨,完全唔使掂到你啲皮肤慨,然之後个能量就可以释放喺你慨脂肪层啦, 然之後就可以有效帮到你啲脂肪代谢罗喎!几咁好呢!

 

 

全程有专人监察住温度和进度,确保能量能准确输送到脂肪层~ 然後过程是只会感觉到暖笠笠咁样,你就会发觉当中无任何痛楚,甚至乎你系唔需要忍受任何酷刑,痛..热..冻..等等, 呢啲咁辛苦慨嘢,然之後你就可以得到一个好理想慨效果 !

 

 

做完个位会有小小红,不过好快会退,是能量成功传送的证明~

 

 

呢部机Vanquish ME™我锺意渠咩呢?就系持久性 !

因为佢唔单只能够即时做到,个能量做到去脂肪层, 因为渠FDA 证明真正有效令脂肪永久淍谢!所以渠可以做到,令到你不复胖慨效果!

 

 

第一次

 

即系渠除咗即时减到吋之外,我即时系做完之後,即刻度返真系瘦咗半吋之外呢,之後因为个脂肪凋谢咗啦,咁你新陈代谢代谢走咗慨时候呢,咁你会发觉一个月後,两个月後,条腰系会继续继续瘦~呢样嘢真系劲呀嘛!

 

 

第二次

 

所以我新年嗰阵时候呢, 食嗰啲团年饭啦… 打边炉啦 …同埋食嗰个羊腩煲嗰啲.. 我系重咗差唔多成八磅 ! ! !即系我由第一次做 ,做到第三次, 咁呢我个治疗师都见到我 一路一路重落去㗎喇 ^^

 

 

第三次

 

咁因为呢我喺NuMe度做Vanquish ME™ 做咗四次,做完四次之後呢,我发觉我条腰在最後一次度,发觉无论上丶中或下腹at least 每一达地方系瘦咗1吋以上!有啲接近系两吋添 , 系咪好离奇呀?! amazing!即系当你可以整体重8磅, 但系你条腰依然可以瘦到 ,证明呢一部机真系work!即系如果你话你成个人轻咗 ,然後你条腰瘦咗, reasonable!好合理!系咪!

 

 

第四次

 

但系而家你成个人重咗 , 重咗2 -3 kg ,然之後净系你条腰 ,因为你条腰做咗Vanquish ME™,瘦咗吋几?! 好劲 !amazing!所以大家听到啦, 点解我会觉得有效, 系真系有效慨!

 

 

最近两日度

 

我先总结一下我条腰的吋数上的变化:

上腰围:38.8>36.8>36.5

中腰围:39.5>38.3>37.5

下腰围:40.2>39.8>38.8

 

呢个咁神奇的下降得咁快的数字只发生在短短个多月内,而这段期间我是无戒口重左成2-3kg,零运动同好明显零节食下只靠Vanquish ME™得来的超级效果!完全给力!

 

成条本来胀卜卜的腰,本来系抛出来的脂肪,经过4次的Vanquish ME™後,条腰真系好明显直番好多!
最近又再度下条腰, 发现条腰又幼左啲, 整个减腩过程历时才个多月, 但系我条腰慨变化已经好明显,任何人都可以睇得出嚟!无论是数字上抑或外观上的转变之大, 大家都有目共睹的!最正是那强劲的後燃能力, 令到我减吋去脂的潜